
Uuden palvelukonseptimme tarina
Loppuvuonna 2022 teimme havaihtumisen: nykyisellä toimintatavalla emme voi saavuttaa niitä tavoitteita, joita pidämme itseämme ja asiakkaitamme varten. Jos haluamme menestyä meidän on varmistettava, että asiakkaammekin menestyvät entistäkin pitkäjänteisemmin ja kokonaisvaltaisemmin. Tästä oivalluksesta syntyi uusi palvelukonseptimme, jonka ytimessä on aito halu auttaa yrityksiä saavuttamaan enemmän määrälaskennan avulla.
Olemme ottaneet konkreettisia askeleita, jotta voimme lunastaa lupauksemme. Olemme vahvistaneet tiimiämme osaajilla, jotka työskentelevät tuotekehityksen ja määrälaskennan tekoälyn kehittämisen parissa.
Lisäksi olemme panostaneet asiantuntijoidemme roolin kehittämiseen sekä markkinointiin: pelkän ohjelmiston käyttöönoton sijaan olemme tuoneet valmentajia, jotka tukevat käyttäjiä tehokkaan laskentaprosessin omaksumisessa ja ohjelmiston täysimääräisessä hyödyntämisessä. Tuotamme jatkuvasti tutoriaaleja, webinaareja ja muita asiakaskokemusta tukevia materiaaleja. Näin voimme aidosti olla asiakkaidemme päivittäisessä työssä mukana tukemassa heidän kasvua.
Palvelukonseptimme vaikutukset näkyvät jo nyt. Asiakastyytyväisyys, joka vuonna 2023 oli 71% nousi 2024 vuoden aikana 95%:iin. Emme halua ylpeillä luvulla, mutta uskomme että se kertoo jotakin olennaista: emme vain lupaa olla mukana vaan todella seisomme asiakkaidemme rinnalla. Kehityksemme suunta on osoittautunut oikeaksi ja aiomme jatkaa samalla linjalla.
Haluamme edelleen kehittyä ja varmistaa, että palvelumme vastaavat asiakkaidemme tarpeisiin myös tulevaisuudessa. Yhdessä voimme saavuttaa enemmän ja tehdä määrälaskennasta työkalun, joka vie niin meidät kuin asiakkaamme kohti menestystä.